Vad händer nästa vecka?

2013-11-17 | 16:36:54 | Vardag | 0 Kommentarer
Nu nästa vecka kommer det vara mycket som händer, matteprov i skolan, inlämning på hippologin, utvecklingssamtal osv, men även en hel del utanför skolan.
 
  • Både onsdag och fredag är det ö-dagar, vilket innebär att jag är ledig från skolan.
  • På onsdag blir det en intensiv eftermiddag/kväll. Klockan tre är det dressyrträning med Sack på Kungshaga för Catharina, vi är hemma igen ungefär vid fem. En timme senare ska jag vara hemma hos Karin för halv sju börjar hoppträningen där jag ska rida Focus igen. 
  • På torsdag är det flyinge, jag ska ha eftermiddagsstalltjänst och helst ska Sack få gå ett ordentligt dressyrpass i ridhuset.
  • På fredag kommer hovslagaren, helst ska jag hinna rida Sack innan.
  • På lördag är det KM i dressyr, jag rider stora KM som går i L A:1, efter den gemensamma prisutdelningen är det lite mysig fika. 
  • Och på söndag om exakt en vecka ska vi förhoppningsvis provrida en häst, jag provred en igår men jag kände inte att det var något för mig. Hon var jättefin men hade inte det där lilla extra, och så vill jag ha lite mer driv, vilket hon tyvärr inte hade. 
Det kommer säkert komma upp fler saker som ska hinnas med, men detta är det som är planerat just nu i alla fall. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback