Så mycket minnen...

2013-11-11 | 12:42:50 | Skattegårds Texas | 0 Kommentarer
Även om min tid med Texas är långt ifrån slut så är vår tid på tävlingsbanorna det, med denna underbara hästen har jag på tre år lärt mig så otroligt mycket och gått från att knappt veta vad fälttävlan är till att ha ridit både stil-SM och lag SM två gånger! Visst har det varit tävlingar då man bara velat ge upp med denna envisa häst som aldrig i livet skulle få för sig att göra något gratis om inte allt är perfekt. Men jag har ändå aldrig -inte ens nu- ångrat att vi köpte honom. För jag har lärt mig så otroligt mycket på honom, kunskaper jag inte kunnat få på en häst som hoppar fast att det blir lite fel och kan bjuda på något extra även om ryttaren inte är 100% med på noterna osv. Kunskaper som jag vet att jag kommer kunna ha stor nytta av i framtiden. Och framför allt har Texas lärt mig att aldrig, aldrig ge upp, oavsett vad som händer och att ingen utmaning är för stor eller svår! 

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback