Intensiva dagar

2013-11-01 | 10:50:39 | Vardag | 0 Kommentarer
Igår hann jag med mycket och idag blir en minst lika intensiv dag. Gårdagen började med att jag, mamma, lillebror och mormor och morfar åkte till Den blå planet i Danmark, efteråt gick vi runt i ett mysigt litet område och åt världens godaste lunch. På vägen hem stannade vi till på Ilva i Malmö. Sen var det bråttom, hem och iväg till ridhuset med Sack, ducha och byta om, plocka upp några kompisar och iväg på bio. Vi såg Thor 2, kan verkligen rekommendera er att se den. Riktigt bra, till och med bättre än första! 

Idag har morgonen visserligen varit lugn men nu ska jag iväg för att köpa lite saker för ikväll. Sen hem och rida osv. Vid sex någon gång ska jag hem till en kompis så ska vi göra oss iordning tillsammans, sen vidare till nästa kompis där resten som ska med ikväll kommer vara. Och slutligen bär det av till höstbalen. 
En härlig bild från i somras. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback