2012- ett intensivt tävlingsår!

2013-11-27 | 08:22:26 | Tävling | 1 Kommentarer
Jag kollade på de starter jag gjort förra året jämnför med i år, och kom fram till att det var väldigt stor skillnad! Jag har totalt gjort 18 starter i år, förra året gjorde jag hela 45 starter! Jag förstår inte hur himla aktiv jag måste varit då! Men förmodligen beror den stora skillnaden på att jag nästan inte tävlar Sack alls i år och därmed nästan ingen dressyr heller. Men det är som tur är ett par dressyrtävlingar kvar på året med Sack. 






Kommentarer
» Ester

Hejsan! Nu har 5 vinnare lottats fram! Håll tummarna på att det är du! :D lämnar gärna en kommentar om vad du tycker om "dagens blogg"! Kram Ester

2013-11-27 | 23:36:33
URL: http://evh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback