Första hästen riden

2013-03-23 | 10:11:26 | Vardag | 0 Kommentarer

Idag är det fullt ös medvetslös som gäller. Sack är riden och klar men det är massor kvar att göra. Halv tolv är det hoppträning med terränginriktning med Texas för Magnus Gällerdahl, första träningen för i år med Future eventers. Sedan hem och fixa det som är kvar att göras i stallet. Och så måste jag packa för i morgon åker jag till Sälen, jag har inte ens börjat packa så det lär ta sin lilla tid.

I kväll hade jag och en kompis tänkt ha lite filmkväll, vi ska då se Prometheus som vi velat se superlänge. Och om vi orkar och hinner ska vi nog skriva klart labbrapporten till fysiklabben vi gjort i veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback