Hämtat halm i solsken och ridit i ösregn

2013-06-16 | 19:03:24 | Vardag | 1 Kommentarer
I förmiddags när jag och pappa var och hämtade halm sken solen och det var knappt ett moln. Men när jag fixat stallet och ätit lunch så började regnet vräka ner. Precis lagom till att jag skulle rida Sack och Texas.Dock har jag faktiskt inte så mycket emot regn, jag tycker faktiskt till och med om regn ibland. Det var bara det att det verkligen öste ner! Fastän jag red i min stora regnrock som täcker benen så var jag blöt in på skinnet på vissa ställen där jackan inte kunnat stå emot allt regn! 
 
När jag sen kom in tog jag mig en varm dusch och sen var jag tvungen att packa allt till i morgon för då bär det av till Orust där jag kommer vara i tre dagar med några vänner. Det ska verkligen bli roligt, vi får bara se till att inte missa något tåg eller buss, det är nämligen rätt många byten innan vi kommer dit vi ska. Men det ska nog gå bra, får vi hoppas. ;)
 
Jag tänkte försöka sätta några tidsinställda så att bloggen uppdateras fastän jag är borta, jag ska bara komma på något bra att skriva om...
 
 
 

Kommentarer
» Evelinn Bladström

Tjenamors!
Nu är veckans hästblogg avgjord och vinnaren har presenterats i min blogg. Var det du som vann? Kolla här:

http://evelinnbladstrom.blogg.se/2013/june/veckans-hastblogg-vinnare-ny-omgang.html#comment

Ny omgång finns i länken över. Anmäl dig gärna igen och tävla bland 70 andra om att bli nästa veckas hästblogg! :D

Mvh,
Evelinn Bladström

2013-06-16 | 19:31:10
URL: http://evelinnbladstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback