Varma dagar= kvällsridning

2013-07-08 | 14:37:02 | Vardag | 0 Kommentarer

Både idag och igår har det varit väldigt varmt, inte ett moln i sikte och nästan vindstilla. Så att ta på sig ridbyxorna känns inte allt för lockande mitt på dagen. Så precis som igår tänker jag rida lite senare. Jag har fixat stallet, putsat klart alla fönster, ätit lunch osv. så nu solar jag medan jag ändå väntar på att Johan som kommer halv fyra. Då tänkte jag att vi skulle rida en runda i skogen.

I morgon ska jag till Falsterbo med några kompisar. Ska bli väldigt kul, även om jag har varit där flera år i rad nu så är det ändå alltid lika roligt! Se alla fina hästar, både dressyr och hoppning, och så klart, att gå runt bland alla utställare och shoppa!

Bjuder på härligaste (och *host* mest seriösa) bilden ever!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback