Min tävlingsutrustning i terrängen

2013-07-19 | 22:57:06 | Utrustning | 1 Kommentarer

• Back on tack MQ2 hjälm.

• Hjälmöverdrag

• Point two air jacket väst (förklarar i ett annat inlägg hur den fungerar).

• AiroWear säkerhetsväst. (Världens mjukaste och skönaste!)

• Medical Card (Som en liten plastficka med ett litet häfte i där det står olika personuppgifter om mig som man bär på vänster arm/ben, ifall något skulle hända i terrängen).

• Stor nummerlappshållare.

Utöver det är det bara helt vanlig grundutrustning, vita ridbyxor, långärmad tröja, stövlar osv.


Kommentarer
» Ellen

För en tid sedan vann jag att få gästblogga på din blogg. Jag mindes den nu och sökte upp den igen.

Verkligen bra blogg du har! Skriver roliga inlägg osv. Jag ska debutera fälttävlan i augusti, så också därför är det ju kul att läsa din blogg! :)

2013-07-28 | 22:52:20
URL: http://kidmans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback