Lite nytt

2013-07-15 | 14:56:27 | Utrustning | 0 Kommentarer

Jag och mamma var som sagt och handlade innan. Till Texas blev det ett nytt bett ( likadant som jag har nu) och kylgel. Jag var på jakt efter ett par nya ridbyxor då båda mina två andra är väldigt slitna. Det blev ett par gråa pikeur. Väldigt snygga och de absolut skönaste ridbyxor jag någonsin provat! De satt helt perfekt som om de var gjorda efter mig! Dock var ju priset där efter, men ett par sådana håller betydligt längre än ett par vanliga från ex. Hööks så det kan det vara värt.

Sen skulle jag ha en hjälm också. En silvrig Charles owen PRO 2. Tyvärr hade dom ingen hemma, bara en lila i fel storlek. Och det fanns ingen på lager i Sverige heller. Så vi fick beställa en från Charles owen fabriken, som naturligtvis har sommarstängt. Så hjälmen kommer komma om ca åtta veckor... Men men, huvudsaken är att jag får den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback