Falsterbo shopping

2013-07-10 | 18:58:01 | Utrustning | 0 Kommentarer

Hela dagen idag har jag varit på Falsterbo. Vi har sett riktiga små superstjärne-ponnyer, fina nordsvenskar och naturligtvis -dagens höjdpunkt- huntingen! Det bar verkligen roligt att se och heja på. Speciellt eftersom Ida (Texas gamla ägare) var med och red.

Utöver showen så har mycket tid gått åt att gå runt bland alla utställare. Jag köpte faktiskt ovanligt lite och har hälften av alls pengar jag åkte dit med kvar. Det blev ett par mörkgröna lindor som jag hade tänkt matcha till mitt gröna schabrak. Och ett set från Schockemöle med lindor och schabrak. Jag tror verkligen att Texas kommer bli otroligt snygg i det och klä riktigt bra i den orangea färgen!

Den gröna färgen ser väldigt konstig ut på bilden men de är väldigt mörkt gröna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback