Det närmar sig...

2013-07-09 | 17:57:47 | Stil-SM | 0 Kommentarer
Om mindre än en månad kommer jag att befinna mig i Hovfors på SM. Jag har verkligen längtat och det ska bli otroligt roligt, om inte annat för att få tävla så långt ifrån där jag annars brukar tävla och få rida en sådan stor tävling igen där allt verkligen är noga uttänkt och där det verkligen syns attt man har lagt ner många timmars arbete för att få allt bra och i toppskick. Precis som på förra årets SM så kommer det att bli en utmaning och kräva det yttersta från både mig och Texas, men sammtidigt så är vi mer förberädda denna gången och har betydligt mer erfarenhet från större klasser. Men det behöver inte betyda att det kommer bli lättare, det beror så mycket på både min och Texas dagsform, hur vädret är och hur banorna ser ut. Men jag hoppas och tror på det bästa!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback