Ett hästminne jag aldrig glömmer

2013-02-07 | 08:00:00 | Lag-SM | 2 Kommentarer
Är lag SM i fälttävlan 2011. Det var helt otroligt kul, världens härligaste lag var vi! Och Texas var helt underbar i terrängen, går inte att beskriva med ord hur härlig den rundan var! Kommer ihåg att när det var en minut kvar till start och jag skulle in i startbåset så skojjade vår lagledare med mig och sa att om jag inte var helt slut när jag kom i mål skulle jag ut en gång till, vilket jag inte behövde (tyvärr;)). Var helt skakig i benen när jag kom i mål, av både ansträngning och lycka. Och vårt resultat blev ju inte precis dåligt, laget kom sjua, alltså på placering! :)
(Dessutom hade vi de sötaste maskotarna och snyggast outfits i terrängen)
 
Alla lag fick inte plats på bilden tyvärr.
 

Kommentarer
» Matilda Almquist

Kom ihåg när jag skulle starta min första fälttävlan, har nog aldrig varit så nervös. Men shit vilken kik man fick. Verkligen hur kul som helst :)

2013-02-07 | 20:48:16
URL: http://matiildaalmquist.blogg.se/
» Carolina - Beridare på Stall Assla

Åh, roligt minne! :)

2013-02-08 | 14:35:15
URL: http://asslatjejerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback