Dagens ridpass

2013-02-26 | 20:12:18 | Vardag | 1 Kommentarer

Idag var jag ute och red med vår granne Sofia, det var faktiskt första gången vi red tillsammans trots att vi bor mindre än 100 meter ifrån varandra vi har pratat om det innan men det har bara helt enkelt inte blivit av.

Det gick i vilket fall bra och vi hade roligt tillsammans. Sofia har också en hingst så tänkte att det var smartast att ta Sack eftersom han är valack, Texas brukar nämligen fjanta sig rätt mycket bara jag rider förbi hagen där Sofias häst går.

När vi hade ridit klart red jag hem igen och sen var det Texas tur. Det hade blivit mörkt då så jag red mest i skritt, jag hade visserligen pannlampan som lyser lika starkt som en strålkastare på en bil men det var så konstigt underlag också så ville inte riskera något. Det har nämligen börjat töa och varit några plusgrader ett par dagar så det är rätt kläggigt men undertill är det fortfarande hårt i marken så hästarna får liksom inget bra fäste.

Bjuder på en bild på snyggingen (Texas) som ung.


Kommentarer
» Erika

Gud vad fin han var redan som liten!

2013-02-27 | 15:00:35
URL: http://erikajoyisabella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback