Fem snabba om mig

2013-12-09 | 13:00:00 | Det här är jag | 2 Kommentarer
  • Jag går första året på Flyinges hippologigymnasium, vilket innebär att jag läser naturvetenskap fyra dagar i veckan och rider/kör och läser hippologi en dag. 
  • Jag kommer förhoppningsvis snart ha en ny häst (...)
  • Jag är helt beroende av Hawaii five-0, just nu håller jag på att se om alla avsnitt i väntan på nästa säsong, för er som inte vet så är det en serie.
  • Min favoritfilm är The lucky one, så bra på alla sätt, och att Zac Efron har huvudrollen är ju inte precis negativt...
  • Jag älskar att åka skidor! Har gjort det ungefär lika länge som jag kunnat gå men eftersom det inte är så mycket snö ellet stora backar att åka i här nere i Skåne så blir det bara en vecka om året, jag hade gärna åkt mycket mer, de senaste åren har jag även börjat med snow board. 
 
 

Kommentarer
» Amanda

Roligt att läsa på FLyinge :)

2013-12-09 | 15:24:34
URL: http://amandadudas.blogg.se
» Malin Ottenbäck

Funderar på att börja kolla på Hawaii five-0. Antar att du tycker jag ska göra det, haha ;)

2013-12-10 | 21:50:45
URL: http://tildaomalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback