Barbackaridning och Ikea besök

2013-12-27 | 16:35:42 | Vardag | 0 Kommentarer
I förmiddags sken solen och det var riktigt vårligt ute, eftersom Sack gick ganska hårt igår och hoppade så bestämde jag mig för att bara ta en mysig runda barbacka. Det blev ganska mycket galopp ändå och så tränade jag lite skänkelvikningar i trav längst sandvägarna. Riktigt mysigt var det! 

Men när stallet och allt annat var fixat var det full fart in och sen vidare till Ikea med mamma. Jag köpte en lampa och en tavelram till rummet, och tittade ut en fin fåtölj. 

Morgondagen kommer förmodligen bli minst lika mysig som idag, jag ska nämligen till en kompis och så ska vi baka cupcakes! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback