23 December

2013-12-23 | 20:02:37 | Vardag | 0 Kommentarer
23 december idag, i morgon är det julafton och jag hoppas att vädret håller sig lika fint som det har varit idag! 

Jag vaknade vid sju i morse, åt frukost och släppte ut hästarna innan de andra vaknade. Solen har skinit konstant hela dagen från det att den gick upp. Sack gick ett härligt dressyrpass ute i skogen och på fältet, han riktigt höll på att explodera av energi emellanåt! Texas är ju under igångsättning så vi två gick på en mysig liten promenad, jag trot Texas tycker det är skönt att få komma ut och röra på sig lite, trots att han tycker det går lite väl långsamt ibland. Han tycker inte heller om när jag går först på de smala stigarna, jag tror han känner sig underlägsen då så han gick och nafsade och puffade mig i ryggen mest hela tiden när jag gick först. 

Efter middag åkte jag, mamma och lillebror för att inhandla de sista julklapparna. Senare bar det av vidare till Lund där pappa mötte upp oss och så såg vi Hobbiten 2 på bio. En bra och mysig dag så här innan julafton! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback