Mycket att göra men ändå inte

2013-08-07 | 16:06:48 | Allmänt | 0 Kommentarer

Det känns som man gör massor om dagarna, men samtidigt gör man nästan samma saker som man gör när det är skola men på betydligt mindre tid. Förmodligen tar det längre tid nu på sommaren för att det inte finns någon anledning att stressa. Man rider sen tar man det lite lugnt, fixar stallet, sitter lite vid datorn, snackar med kompisar, kanske åker till stranden. Man drar liksom ut på det mer än vad man gör annars. Men nu när skolan börjar får det bli ändring på det, då är det full fart som gäller!

Idag har det mest blivit lite skogsmulle ridning. I morse red jag ut med Amanda på Sack. Vi red ner till sjöarna och plaskade lite. Texas red jag en runda barbacka i skogen. Så fort jag är klar med stallet tänkte jag att Pelle skulle gå lite också. Sen är det möte inför Lag SM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback