Gårdagens terrängträning

2013-08-30 | 16:24:57 | Träning-terräng | 0 Kommentarer
Igår var som jag redan har nämnt sista terrängträningen inför DM nästa helg. Och jag kan faktskt säga att de mål jag satte upp innan träningen, de kan bockas av! Emellanåt var Texas lite hingst-ofokuserad men lyssnade faktiskt fint när jag sa till honom. Han tramsade sig lite på ett hinder, förmodligen en kombination av att han tappade koncentrationen och jag lutade mig lite för mycket framåt för att undvika att få en gren i huvudet. Men det flög han över när jag försökte igen. Annars gick allt hur bra som helst, han var taggad och jag red som jag skulle.
 
Precis som jag hade planerat så hoppade vi mycket tekninskt och större hinder. Jag fick prova några hinder/ kombinationer som jag inte hoppat innan och det gick riktigt bra, ofta känns det som att det är när det blir lite svårare som jag rider som bäst och även då Texas faktiskt anstränger sig. Tyvärr blev det lite strul med kameran då mamma hade den inställd på närbild, vilket inte är det optimala när man ska fota terräng. Så om ni undrar så är det därför bilderna är som dom är.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback