Skattegårds Texas

2013-04-07 | 10:01:29 | Skattegårds Texas | 2 Kommentarer

Jag har fått lite nya läsare här på bloggen, så jag tänkte att jag skulle skriva lite kort om mina hästar och jag börjar här med Texas.

Texas är en 19 årig godkänd Newforest hingst. På honom tävlar jag framför allt fälttävlan och har som främsta meriter tillsammans starter och placeringar i lag-SM 2011, Lag-DM 2012 och Stil SM 2012. Målet för i år är att starta CNCP*.

Texas är trots att han är hingst otroligt snäll att hantera. Men sen är han ju trots allt hingst, störst bäst och vackrast enligt sig själv. Han är väldigt svårriden vilket fler än jag kan garantera... Men detta har också gjort att jag har utvecklats väldigt mycket och det är mycket tack vare honom som jag har den kunskap jag har.

Väldigt härlig häst är han, inte minst att titta på...


Kommentarer
» Sofia

fina bilder :-D vacker häst :-D

2013-04-07 | 13:33:12
URL: http://acordingtosofia.se/
» martin

tack för kommentaren håller med dig :)
jag tror jag tänker förmycket :)
får bara ta och ha kul helt enkelt

fin blogg föresten

2013-04-07 | 14:51:10
URL: http://martintheking.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback