Mycket att göra, lite tid

2013-04-08 | 14:13:47 | Vardag | 0 Kommentarer

Idag har jag en del saker jag måste göra. Johan kommer vid halv fem -lite efter att jag kommit hem- och rider Sack så då följer jag med på Texas.

Sen måste ALL terrängutrustning rengöras och smörjas ordentligt inför träningen på onsdag. Speciellt skydden ser hemska ut och sadeln är inte ordentligt rengjord och smord på alldeles för länge. Och så måste Texas
man ryckas för han ser snart ut som en vildhäst med all man som inte bara blivit extremt lång utan även blivit så tjock att den liksom svämmar över och lägger sig på båda sidorna. Och så ska jag skriva klart en läxa, och blogga så klart.

Jag har alltså en del att göra när jag kommer hem idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback